Adminisztrációs segéd

Papírmunka, iratbeszerzés, iratrendezés. Először csak az asztal sarkán gyűlnek a papírok, aztán átveszik az uralmat, végül már semmit sem találunk, csak a halommal küzdünk. Papírbeszerzés, másolás, másolat hitelesítés, lejárt dokumentum újbóli kikérése, lefűzés, archiválás – pedig annyi minden hasznosat tehetnénk ennyi idő alatt.

Pályázatok benyújtása során nem elegendő csupán a szakmai tartalomra koncentrálni. Rengeteg igazolást, papírt kell összeszedni, párhuzamosan a szakmai anyag összeállításával. A tervdokumentáció nyomtatása, összeállítása is plusz fáradság a hosszadalmas szakmai munka után, a háta közepére sem kívánja az ember.

Segítünk összeállítani pályázatát, beszerezni a szükséges iratokat, igazolásokat. Ellenőrizzük beadás előtt az összeállított anyagot, intézzük a postázást. Szintén segítünk az elkészült tervdokumentáció összeállításában, nyomtatásában, az elkészült anyagok célba juttatásában, archiválásában. Foglalkozzon csak a szakmai résszel, a többit bízza ránk!

Adminisztrációs segéd szolgáltatásunk célja, hogy levegyük az Ön válláról a papírgyártás terhét. Összeállítjuk pályázati anyagát. vagy éppen tervdokumentációját hozzuk végleges formába:

  • ajánlati, tender anyagok összeállítása,
  • közbeszerzési pályázatok összeállítása,
  • szükséges iratok (NAV igazolás, cégkivonat és aláírási címpéldány másolat, banki igazolás, stb.) beszerzése,
  • tervdokumentáció nyomtatása, lefűzése.

E fentieken kívül bármilyen tervezési adminisztrációs vagy papírmunkát szakembereinkre bízhat.